13 Şubat 2010 Cumartesi

Stephen Lee serbest!..

Perşembe günü itibariyle 'maç ayarladığı' iddiasıyla polis soruşturması kapsamında gözaltına alınan ünlü snooker oyuncusu Stephen Lee, serbest bırakıldı. The Wiltshire Gazette and Herald adlı yerel gazeteye kısa bir açıklama yapan Wiltshire'lı oyuncu, şöyle konuştu: "Dün gece evime çok geç bir saatte dönebildim. Söylemeliyim ki, dün çok kötü muamele gördüm ve hala çok büyük bir şok içindeyim."

2 yıllık bir illegal bahis soruşturması kapsamında West Midlands Polisi tarafından sorgulanan Stephen Lee adına konuşan menajeri ve On Q Promotions'ın patronu Paul Mount ise şunları söyledi: "Göz altına alındığı için o da ben de şaşkınlık içerisindeyiz. Stephen'la bugün itibariyle yaklaşık 1 senedir beraber çalışıyoruz ve ne ben ne organizasyonumuzdaki herhangi biri ne de takımımızdan bir başka oyuncu Stephen'ın böyle birşeye dahil olabileceğini aklına getirmiştir. Bu, hepimiz için büyük bir şok oldu. Ben Stephen'a %100 destek veriyorum ve hiçbir usülsüzlüğe dahil olduğuna inanmıyorum. O çok iyi bir insan. Birkaç sezon geriye giderseniz; geçici sıralama 1 numaralığına kadar yükselmişti. Formsuz zamanlar geçirdi ve şu anda resmi sıralama 25.'si. Sıralamada tekrar yükselmek için elinden geleni fazlasıyla yapan Stephen'ın yapacağı son şey frame'leri çöpe atmak olur! Tekrar Top-16'ya girmek istiyor ve bunu tehlikeye atacak hiçbir şey yapmayacaktır."

Lee, gelecek Salı günü Liverpool'da yapılacak Pro Challenge Series organizasyonuna katılacak. Bilindiği üzere, Lee'nin yanı sıra, geçtiğimiz yıl da Stephen Maguire ve Jamie Burnett illegal bahis soruşturması kapsamında sorgulanmışlardı.

1 yorum:

Cansın dedi ki...

Ya hani ronnie günleri düzenliycektikk :(

Yorum Gönder

 
Snooker Türkiye Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template