2 Şubat 2010 Salı

Hendry'nin Ding'e güveni tam!..

Stephen Hendry ile Ding Junhui'yi Pekin'de karşı karşıya getirecek gösteri maçından daha önceki yazılarımızda bahsetmiştik; bakınız!.. 6-7 Şubat tarihlerinde, 'en iyi 25 frame' üzerinden oynanacak maç öncesinde, Snooker'ın yaşayan efsanesi Stephen Hendry, Çinli genç rakibi Ding Junhui hakkında övgü dolu sözler sarfetti...

İşte, 'Ding'in gelecekte birgün mutlaka dünya şampiyonu olacağını' iddia eden Hendry'nin sözlerinden bölümler:

"Roger Federer, Andy Murray hakkında 'Grand-Slam kazanmamış bir oyuncu için fazlasıyla iyi' dediğinde, snooker için bu sınıflandırmaya kimi koyabiliriz diye düşündüm ve aklıma gelen ilk isim Ding Junhui oldu. Ding, geçtiğimiz yılki süper çıkıştan sonra, 2010'a biraz durgun başladı ama böyle şeyler olur. Özellikle de bazı turnuvalar sizin için diğerlerinden daha önemliyse, her turnuvada zirveye çıkmak kolay değildir. Ding, UK finalinde John Higgins'i mağlup ettiğinde, uzun maçları sevdiğini ve büyük maç tecrübesi kazandığını ispatladı. Onu UK'de izlerken tam bir all-rounder haline geldiğini görmek beni çok etkilemişti.""Dünya Şampiyonu olmak için her şeye sahip; uzun maçlardaki performansı çok iyi, çok sıradışı bir atak oyunu var, defansif ve güvenli vuruşları ise eskisinden çok daha iyi. Bu yetenekti bir oyuncunun o ünvana erişemeyeceğini düşünemiyorum. Önceki yıllara göre bir artısı da, artık büyük finallerdeki yenilgilerden sonra çok daha toparlanıyor olması. Birkaç sene önce Masters finalinde Ronnie'ye karşı aldığı ağır mağlubiyetten sonra uzun bir süre ortadan kaybolmuştu. 2009 Grand Prix finalinde Neil Robertson'a yenildikten sonra ise hemen kendisini toparladı ve UK'de şampiyon olmayı başardı! Bu, oyununu geliştirdiğinin en büyük ispatı. Kazanmaktan belki de daha önemli olan şey, hayalkırıklıklarının üstesinden gelebilmektir. Ding, dünya şampiyonu olmak için tüm özelliklere sahip!"

Hendry, 6-7 Şubat'ta yapacakları maç hakkında da, "İkimiz için de harika bir antrenman olacak. Ama elbette ki kendi kariyerim ve Batı'nın Doğu'ya üstünlük sağlaması adına bir miktar iddia da olacak. Her şeyin ötesinde, Uzak Doğu'da oynanmış en uzun maç olacak ve ben de kazanmak için mücadele edeceğim" şeklinde konuştu.

Doğu'yu temsil eden Ding ile Batı'yı temsil eden Hendry'nin bu müthiş mücadelesine artık birkaç gün kaldı. Maçla ilgili gelişmeleri sitemizden takip edebileceksiniz...

17 yorum:

Cansın dedi ki...

Acaba 6-7 Şubat'taki maçı eurosport göstericek mi?


I Love Ronnie!!

Emre Yürüktümen on 3 Şubat 2010 10:32 dedi ki...

Hiç sanmıyorum; çünkü bir gösteri maçı sadece...

Cansın dedi ki...

Pff...:(

Cansın dedi ki...

Peki internetten falan herhangi bir yer yayın yapıyo mu??


I Love Ronald Antonio!!

Emre Yürüktümen on 3 Şubat 2010 22:50 dedi ki...

Hm, hiçbir fikrim yok- maç günü tekrar bakarız durumlara:)

Adsız dedi ki...

Muhtemelen youtube da çinli sporseverler yuzde yuz uplaod eder :D (berk)

Cansın dedi ki...

Umarım...


I Love Snooker!!

Cansın dedi ki...

Ya hadi gelsin artık 6-7 şubat yaa... Çok güzel bi maç olucak bence...


I Love Snooker!!

Emre Yürüktümen on 4 Şubat 2010 13:09 dedi ki...

Youtube'da izleyeceğimiz kesin evet:) Turnuvalar dışında bu tip özel organizasyonların artması lazım- çok da güzel pazarladılar bu maçı. Çinliler işi biliyo:)

Cansın dedi ki...

:D evet... Peki bizim ülkemizde snooker oynıyabileceğimiz doğru düzgün bi yer var mı ve hani bu sporu öğretebilecek birileri??

I Love Snooker!!

Adsız dedi ki...

beşiktaş tiyatro cafe

ronnie

Adsız dedi ki...

Ankaraya yaşayanlar için bir kaç yer biliyorum
1_-Champs Bilardo Salonu ,Kızılay
2- RollHause, bilkent
3- Panora AVM
ben sadece champs da oynuyorum dier yerlerde oynamadım.Ankaranın en iyi pool cuları oraya takılmaktadır.Son zamanlarda , snooker koçluğu yapan ingiliz bir arkadaş da gelmektedir.(berk)

Emre Yürüktümen on 4 Şubat 2010 17:11 dedi ki...

Berk, harika bir liste yapmışsın! Bunu hemen haberleştirelim. Bu Ankara'daki yerlerin hepsinde snooker var değil mi?
Şimdi, Türkiye'de nerelerde oynanıyor- sizlerin de yardımıyla güzel bir liste yapalım. Yardımcı olursanız sevinirim. Örneğin geçenlerde bir arkadaş İzmir'deki yeni bir masadan bahsetmişti...
Bana haber verirseniz bunun hakkında ben hemen bir yazı yazayım...

Cansın dedi ki...

İstanbul'da bilardo salonlarından çok otellerde snooker var...


I LOVE RONALD ANTONIO!!

Emre Yürüktümen on 4 Şubat 2010 19:14 dedi ki...

Evet Cansın, güneyde de durum aynı; yabancı turistlerden dolayı... Ama onlar bizim ilgi alanımıza girmiyor:)

Emre Yürüktümen on 4 Şubat 2010 19:17 dedi ki...

Ayrıca Ronnie, nerelerdesin? Neyse hoşgeldin tekrar:)

Adsız dedi ki...

Evet kesin olarak yazdığım 3 yerde war.Rollhause da var pool oynamıştım uzaktaki dev yeşil masayı gözüme kestirmiştim.Panorada arkadaşım oynamıştı ona güveniyorum.Champs ' de bendeniz müdavimidir :DDDD
not:Ankarada o kadar çok AVM varki saymak zor!
AVM lerin hepsine gitmiyorum,gideen arkadaşlar
oralarda ki snooker masalarını yazabilirler.Yazdığım yerleri bilmeyen ankaralılar varsa onları bilgilendirmek çok mutlu eder beni (berk)

Yorum Gönder

 
Snooker Türkiye Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template