1 Şubat 2010 Pazartesi

Geçici sıralamada son değişiklikler!..

2009/2010 sezonunun sonuna yaklaştığımız şu günlerde oyuncuları sıralama heyecanı sardı. Önümüzde artık sadece iki sıralama turnuvası kaldı; Çin Açık ve elbette Dünya Şampiyonası.

Resmi sıralama 4 numarası John Higgins, bu sezonki inanılmaz istikrarıyla geçici sıralama 1 numarasını Ronnie O'Sullivan'dan devraldı; Galler Açık zaferiyle bu farkı 1,800 puan daha arttırmış oldu. Galler Açık finalinde geçtiğimiz yılın şampiyonu Allister Carter'ı 9-4 mağlup ederek şampiyon olan Higgins, böylece 21. kariyer sıralama zaferine ulaştı. Geçici sıralamada, ikinci sırada bulunan Ronnie'ye 9,505 puan fark atan İskoç oyuncu, resmi sıralamanın en üst basamağı için artık çok büyük bir avantaja sahip...

Emin adımlarla 1 numaraya doğru giden Higgins, konuyla ilgili şöyle konuştu: "Çin Açık çok zor bir turnuva olacak çünkü hala çok yakın durumdayız; Ronnie tekrar yarışın içine girmek için kazanmak zorunda olacak. Sheffield'dan önce benim lehime kesinleşmesi harika olurdu."

Galler Açık'ta finale kadar gelen Allister Carter da yükselişte olan isimlerden. Dünya geçici 3 numarasını Neil Robertson'dan devralan Carter, Avustralyalı rakibini de 4. sıraya itti. Resmi sıralamada 2 numara olmasına rağmen, geçici sıralamada 7.'liğe kadar düşen Stephen Maguire ise Galler'deki yarı finaliyle 5. sıraya kadar yükseldi.Galler'de çeyrek finallerde elenen oyuncular arasında en kayda değer yükselişi gerçekleştiren ise genç Mark Allen oldu. Dünya sıralaması 11.'si Allen, geçici sıralamada 15'e kadar düştüğü sezonun sonuna yaklaşırken, 3 basamak birden yükseldi ve 12.'liğe tırmandı.

Sıralamanın alt taraflarına bakarsak; Andrew Higginson 3 basamak yükselerek 32.'liğe çıkarken, Tony Drago elemelerde aldığı 4 galibiyetle 65'ten 56'ya, Liu Song ise 89'dan 80'e fırladı.

Kaynak: World Snooker
Link: Geçici sıralamada son durum

17 yorum:

Cansın dedi ki...

Off Ronald Antonio yaa..


I Love Ronald!

Emre Yürüktümen on 2 Şubat 2010 00:15 dedi ki...

Haha, senin küçük Antonio düşüşte!
:)

Cansın dedi ki...

Tam olarak öyle değil bu sezon pek şansı yoktu ve o şans denen şey Higgins'in yanındaydı...Şans...SADECE ŞANS...

I LOVE ANTONIO!!

Emre Yürüktümen on 2 Şubat 2010 00:29 dedi ki...

Evet evet; kızdırmak için dedim- çok da kötü bir sezon geçirmiyor. Ama bu sene Higgins'in senesi- o kesin...

Cansın dedi ki...

Bence de Higgins'in senesi... Ama umarım dünya şampitoyonu falan olmaz gene. Tamam Ronnie de olmsın ne biliyim mark selby olsun murphy flan olsun ama Higgins olmasın valla snookera küsücem artık yaa :(

Cansın dedi ki...

Bir şey sorabilir miyim? Pek bu konuyla alakalı olmıycak ama bu site hangi tarihte ve kim tarfından kuruldu??

I LOVE RONALD!!

Emre Yürüktümen on 2 Şubat 2010 00:38 dedi ki...

Site yaklaşık 1,5 ay önce tarafımdan kuruldu:)

Cansın dedi ki...

Çok teşekkür etmek istiyorum gerçekten... Çünkü ülkemizde snooker diyince 3 top mu diğer adı mı diye sorular duyuyorum ve buna çok üzülüyorum, haberleri turnuva tarihlerini flan bulamıyodum ama ülkemizde de ilgilenen birilerinin olması gerçketen çok iyi ve güzel.

I LOVE SNOOKER!!

Emre Yürüktümen on 2 Şubat 2010 00:47 dedi ki...

Rica ederim. Elbette ki başka bloglar da var ve ne kadar artarsa o kadar iyi olur...

Adsız dedi ki...

ben de birşey soracağım alakasız olacak biliyorum ama nereye yazsam bilemedim.siz de dikkat etmişsinizdir oyuncular atış pozisyonundayken köprü yaptıkları ellerinin orta parmaklarını indirip kaldırıyolar bilmem anlatabildim mi ne demek istediğim umarım anlamışsınızdır bu her seferinde kafamda soru işareti uyandırıyor bi manası var mı yoksa nedir diye bilen varsa aydınlatabilir mi??

Emre Yürüktümen on 3 Şubat 2010 09:46 dedi ki...

Harika bi soru, çok teşekkür ederiz! Ben bildiğim kadarıyla cevap veriyim, daha iyi bilen varsa düzeltsin... Köprü sırasında dirsek mümkün olduğu kadar düz olmalı ve bilekle aynı yöne bakmalı; bu da belli bi gerginlik yaratıyo kolun dirsekten alt kısmında. O bahsettiğiniz hareket ise çalıştırdığı kas sayesinde koldaki gerginliği azaltıyor olabilir.

Bu konuda bilgileri olanlar yazarsa çok seviniriz; bu sadece benim fikrimdi. Çok güzel bi soru bu! Tekrar teşekkürler!

Cansın dedi ki...

Hiç dikkat etmemişim ama şimdi izlyince belli oluyo evet...


I LOVE SNOOKER!!

Adsız dedi ki...

ben biraz farklı düşünüyorum yanlış olabilir.
Snooker oynayan biri olarak , köpru kurduğum elimin öle bir zorlanması olmuyor.Ama günde 8 saat oynamadığım için yada ileri duzey antrenman yapamadığım için, rahatsızlık duymuyor olabirim.Bence oyuncular orta parmak hareketini bir zamanlama olarak değerlendiriyor olabilir(limaj yapma sayısı gibi).Snooker çuhası
kalın oldugu için isteka kuvvetiniz(kas kuvveti deil :D) biraz fazla olmalı isteka kuvveti de zamanlama + teknik beceri toplamı kabul edebiliriz.Düşüncelerim bunlar. Yanlış olabilir. Sebebini doğru bilen varsa bizleri aydınlatabilir. (berk)

Adsız dedi ki...

bende oynuyorum ve de genellikle orta parmağımı oynatıyorum ama bunu neden yaptığım hakkında hiç bir fikrim yok bir kez oyuncular yaparken gördüm ordan bilinç altı oldu bence bu sadece biraz daha rahat bir vuruş yapmak için ya da tamamiyle bir refleks haline dönüşüyor ......


ronnie

Adsız dedi ki...

ben de denedim o malum hareketi bende biraz ters etki yapıyor konsentrasyon kaybına uğruyorum :D(berk)

Adsız dedi ki...

cevaplar için teşekkür ederim arkadaşlar.gayet açıklayıcıydı ama kimse verdiği cevaptan emin değil :) olsun yine de neden olabileceği konusunda bir fikriniz var o da yeterliydi benim için.emre yürüktümen ben teşekkür ederim böyle bir site yapıp bizi snooker haberleri ile doyurduğun için..(Sertaç)

Emre Yürüktümen on 4 Şubat 2010 19:16 dedi ki...

@Sertaç, asıl ben teşekkür ederim takibiniz için. Birileri okumasaydı pek anlamı olmazdı yazmanın; böylesi çok daha güzel...

Yorum Gönder

 
Snooker Türkiye Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template