4 Şubat 2010 Perşembe

Snooker oynanabilen bilardo salonları!..

Sürekli snooker yazıyoruz, snooker konuşuyoruz ama işin önemli bir parçasını atladığımızı farkettim. Peki, çok sevdiğimiz bu oyunu nerelerde oynayabiliriz? Ne yazık ki, internette bile bu konuda çok ağlıklı bir kaynak yok; bazı bilardo salonlarının kendilerine ait internet siteleri var ama elimizdeki bilgiler kopuk kopuk... Bu konudaki bilgi kirliliğini hafifletmek için -sizlerin de yardımlarıyla- bir liste oluşturmak istiyorum. Ben bilgim dahilindeki snooker oynanabilen salonları yazmaya ve iletişim bilgilerini vermeye çalışacağım. Sizlerden gelen eklemeler sayesinde bu liste genişleyecek ve sonunda elimizde güzel bir kaynak olacak. En azından ben öyle umuyorum...

İSTANBUL
Tiyatro Cafe-Beşiktaş (üstteki resim)
Beşiktaş Kültür Merkezi Girişi, Mıstık Pasajı, Beşiktaş
Telefon: 0212-2596900
e-mail: info@tiyarocafe.com

Platinum Bilardo
Bağdat Caddesi No.603, Cevizli Maltepe
Telefon: 0216-441 24 89

Platin Bilardo Salonu
Molla Gürani C. Uygar S. N:25 Akasya Lisesi Karşısı
Molla Şeref M. Fındıkzade
Telefon: 0212-524 01 53

Bowll House
Sinanpaşa Çarşısı Has Fırın Cad. No.67 3.Bodrum Beşiktaş
Telefon: 0212-227 96 69-70-71

ANKARA
Champs Bilardo Salonu
Ziya Gökalp Cad. 27/1 Kızılay
Telefon: 0312-431 34 18

RollHouse
Bilkent Ankuva İş Merkezi No:1, Bilkent
Telefon: 0312-266 12 40
e-mail: rollhouse@rollhouse.com

Play Planet
Panora Alışveriş Merkezi 2. Kat
Turan Güneş Bulvarı No: 182 Oran
Telefon: 0312-4910110-58

21 yorum:

Adsız dedi ki...

2 snooker masası war ha hmm, ilgi fazla istanbulda heralde :D(berk)

Adsız dedi ki...

beşiktaş ta sinanpaşa pasajının altındaki bowling ve bilardo salonunda da var

Emre Yürüktümen on 4 Şubat 2010 21:59 dedi ki...

Yarın iletişim bilglerini alıp o dediğiniz yeri de ekliycem, teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

çin açık eleme 3.tur maçında barry pinches in maçı başlayalı tam tamına 5 saat oldu en iyi 9 frame üzerinden oynan bir maç nasıl bu kadar uzar yav :S:S şu anda da decider oynanıyor..... :o:o:o

ronnie

Emre Yürüktümen on 4 Şubat 2010 22:54 dedi ki...

Evet Ronnie'cim ben de o maçın bitmesini bekliyorum haber yazısını girebilmek için:)

bora on 4 Şubat 2010 23:03 dedi ki...

Odtü'de bir tane snooker masası var fakat az biraz eski ama ihtiyaç giderir..

Emre Yürüktümen on 4 Şubat 2010 23:19 dedi ki...

Bora, çok teşekkür ederim bilgi için. Ben de ODTÜ'de var diye biliyordum ama emin olmadan yazmak istemedim. Bir de şu var; doğal olarak sadece öğrenciler için değil mi ODTÜ'deki masa? Bir de tam olarak neresinde olduğunu söylersen hemen listeye ekliycem Bora...

evo23 on 5 Şubat 2010 08:33 dedi ki...

Birde Fındıkzade tarafında var. Platin Bilardo. Color Hotel Arkasında. Tek masa var ancak yer biraz sıkıntılı.. Yinede idare eder.. :)

Cansın dedi ki...

Off Yeşilköy'e yakın bir yerde yok mu ya??


I LOVE RONNIE!!

sertac dedi ki...

izmirde hiç yok sanırım

Emre Yürüktümen on 6 Şubat 2010 00:51 dedi ki...

@Sertaç, geçen İzmir'den bir arkadaş bir salona masa konulduğunu söylemişti. Bu bilgiyi doğrulayabilirsek güzel bir haber olur sizler için:)

sertac dedi ki...

o salon hangi salon acaba izmirin bilardo salonu açısındanda çok iştah doyurucu bir kent olduğu söylenemez ama meraklandım açıkçası şimdi neresiymiş acaba...0_o

Engin on 7 Şubat 2010 22:29 dedi ki...

Ankara'da bir de Panora alışveriş merkezinin en üst katında Play Planet (ismi yanlış hatırlıyor olabilirim)adlı oyun salonunda var. Snooker için uygun ıstaka (pool-Amerikan ıstakaları ile idare ediyorsunuz), spider ve uzatmalar gibi ekipmanlar maalesef yok. İki kez gitmiştim. Ancak Ankara'da en iyisi Rollhouse'daki sanırım. Henüz oynayamamakla birlikte...Oynadığımda izlenimlerimi yazabilirim. Bu arada belki Ankara'dan arkadaşlar vardır. Onlar izlenimlerini yazarlarsa sevinirim. Acaba Emre Yürüktümen Ankaralı olabilir mi :) Ankaralı arkadaşlarla kim bilir belki birgün oynayabiliriz bile :) sevgiler

Emre Yürüktümen on 8 Şubat 2010 00:00 dedi ki...

Engin, bilgi için çok teşekkürler; hemen ekliyorum Panora'yı da.
Emre Yürüktümen Ankaralı değil, İstanbul'da yaşıyor bu arada:) Ama Ankaralı okuyucularımız var...

Adsız dedi ki...

Eskişehir Haller Gençlik Merkezi'nin üst katında 2 tane snooker masası ve 20'ye yakın pool ve 3 top masası var iken, burası alınan bir kararla düğün salonu yapılacaktır.

Masalar ne oldu bilmiyorum :s

Adsız dedi ki...

Ben Panora da olduğunu yazmıştım.Panora da snooker oynamak için pool istakesi kullanmak üzücü Champs deki cuha olsun rest,spider,uzun rest,ince uçlu snooker istekası olsun hepsi war ama masanın ufak bir sorunu war söyle ki : Küpreşteler biraz kısa olduğu için
orta ceplere sert bir vuruş yaptığınız zaman,
mukemmel derecede pot yapsanız bile top orta cebin filesinden sekiyor ve tekrar masaya çıkıyor!.AMA bu olay dar açılardan orta cebe pot yaptığınızda bozuluyor ve böyle bir sorun olmuyor
Masaya 5 uzerinden 4 veriyorum.

En iyi masa şüphesiz Riley masa oda Bilkent te.Cebinizde tomar tomar paranız warsa direk RollHause derim.(berk)

Emre Yürüktümen on 9 Şubat 2010 09:03 dedi ki...

Berk, evet Panora diye yazmıştın ama ben Ankara'yı bilmediğim için Panora'da nerede olduğunu bulmam biraz zaman aldı:) O yüzden hemen eklemedim...
Ankara'daki tüm masaları çok güzel tarif etmişsin, gayet faydalı oldu yorumların:)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar merhaba snooker masa fiyatları hakkında bilginiz var mı?

Emre Yürüktümen on 9 Şubat 2010 21:22 dedi ki...

12 feetlik gerçek ölçülerdeki Riley marka masalar 13 bin lira civarında. 8, 9, 10 feetlik masalar da var elbette; onlar da 10-12 bin lira arasında değişiyor.

Adsız dedi ki...

Riley'i uzaklardan getirtmek pahalı olur.Yerli masa üreticilerinden almak daha mantıklı :D(berk)

teşşekkür ederim ayrıca Emre abi, faydalı olduysa ne mutlu bana

Adsız dedi ki...

Maçların oynandığı riley masalar yaklaşık 37 bin lira diğer alt modelleri 13 bin ve altı fiyatlarda
http://www.ebilardo.com/vitrin/index.php?cPath=51

Yorum Gönder

 
Snooker Türkiye Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template