7 Şubat 2010 Pazar

Doğu-Batı Savaşı Ding'in!..

Pekin'de düzenlenen ve Stephen Hendry ile Ding Junhui'yi karşı karşıya getiren East-West Challenge'ın galibi ev sahibi Ding Junhui oldu! 'En iyi 25 frame' üzerinden oynanan ve 4 seansta tamamlanan maçı 13-6'lık skorla kazanan Ding, efsane rakibi karşısında güzel bir galibiyet almış oldu.

Dün yapılan ilk iki seansta İskoç rakibine nefes aldırmayan Ding, 70, 62, 112, 87, 82, 60, 103 ve 96'lık serilerle adeta şov yaptı ve Hendry'nin bolca yaptığı hataları da değerlendirerek günü 10-2 önde kapadı.Adeta bir dünya şampiyonası maçı provası niteliğindeki bu kapışmadan galip ayrılmak için Ding'e artık yalnızca 3 oyun daha gerekiyordu. Bugün yapılan 6 frame'lik 3. seansta düne göre daha iyi bir görüntü çizen Hendry, bu bölümü 4-2 önde tamamladı ve skoru 12-6'ya getirdi. Ama Ding'e son seansta hala yalnızca 1 frame yetiyordu. Hendry'nin 86, 64 ve 69'luk güzel serileri ancak farkı azaltmaya yaradı ve son seansın ilk oyununu da hanesine yazdıran 2009 UK şampiyonu Ding, bu ilginç organizasyondan galip ayrılmış oldu.

Asya kıtasındaki (frame sayısı bakımından) en uzun snooker maçı olarak tarihe geçen mücadeleden sonra Ding, şöyle konuştu: "Bu maçta tek amacım seyircileri eğlendirmek ve keyifli bir oyun sergilemekti. Stephen çok da iyi oynamadı ve benim üzerimde hiç baskı yoktu."Hendry de Ding'in sözlerini onaylayarak, "Ding gerçekten de iyi bir oyun oynadı. Benim asıl hayalkırıklığım ona verdiğim sayısız fırsatlar. Nerede oynadığımızın çok da önemi yok; Britanya'da ya da burada onun seyircisinin önünde. Üst düzey bir oyuncuya buı kadar çok şans veremezsiniz- ve Ding de kesinlikle üst düzey bir oyuncu!" şeklinde konuştu.

8 yorum:

Cansın dedi ki...

Ben maçı izleyemedim ama Hendry'nin pek asıldığını veya maça yüklendiğini sanmıyorum...


I Love Snooker!!

Adsız dedi ki...

Ben Hendry'nin hala dünya şampiyonluğu seviyesinde oynayabileceğine inanıyorum ama basit
hataları çok yapıyor ona dikkat etmeli.

Emre Yürüktümen on 7 Şubat 2010 23:57 dedi ki...

Maçı ne yazık ki hiçbirimiz izleyemedik... İkinci yoruma katılıyorum; basit hatalar... Onun dışında gerçekten de şampiyonluğa oynayabilir ve çok isterdim bir şampiyonluk daha kazanmasını.

Adsız dedi ki...

bunu nereye yazacağımı bilmiyorum kusura bakmayın ama bilmeyenler varsa world snooker championship real 2009 adında ps3 ve pc platformlarında çok güzel bir snooker oyunu var bilmeyenlere tavsiye ederim.

Emre Yürüktümen on 8 Şubat 2010 02:02 dedi ki...

Birkaç saat önce bir arkadaşımla konuştuk o oyun hakkında, çok güzel bir tesadüf oldu!

Peki, bu oyun hakkında geniş bilgiye sahipseniz bizlerle paylaşır mısınız? Ben de sizin adınızla yayınlayayım sitede? Yorum değil de, bir tanıtım yazısını kastediyorum.

Evet, bu aleni bir tekliftir:)

Adsız dedi ki...

Kusura bakma oyun hakkında henüz çok oynamadığım için bir inceleme yazısı yazamam ama isterseniz
oyunu biraz anlatayım.Oyunda kendi oyuncumuzla
var olan sıralama turnuvalarına katılıyoruz tabi
52. sıradan başladığımız için eleme turlarınıda
oynuyoruz oyunda yaklaşık 30 tane profesyonel ve
tanıdığımız oyuncular var diğer birçok oyuncu var,kırmızı ok topun deliğe girişini beyaz ok
ise beyaz topun duracağı yeri gösteriyor.
Masa grafikleri gerçekten çok iyi yeşil masa ve toplar harika görünüyor fakat oyuncular için
aynısını söylemek güç çok kötü olmasada daha
uğraşılabilirmiş,ıstakayı çenelerine dayamıyor
oyuncular bu beni rahatsız eden bir detay oldu
versus modunda sanırım ilerleyen kısımlarda
Ronnie ve diğer bütün oyuncuları kullanabiliriz
ama nasıl unlock edildiğini bilmiyorum henüz.
Oyunu ben çok beğendim siz snooker severlerinde
zevk alıcağını düşünüyorum.Emre bey sizde kusura
bakmayın daha detaylı yazmak isterdim ama henüz
bende pek detaylı bilgi sahibi değilim yine de
bu yazıda almak isteyene bir fikir verir eğer
evinize snooker masası alamıyorsanız bu oyunu
kesin alın:) ayrıca oyunda pool da var.

Cansın dedi ki...

Ben zaten Hendry kötü oynuyo demedim kii... Sadece bence maça fazla asılmamıştır ding yendiyse dmek istedim

Emre Yürüktümen on 9 Şubat 2010 09:16 dedi ki...

Cansın'cım, yok yanlış anlamadık yorumunu merak etme:) Hendry çok kötü oynamıyo evet; ama her maçta çok fazla basit hata yapıyo. Çin'de yapılan bir maç elbette ölçü değil ve Ding muhtemelen kimle oynasa kazanacaktı. Ama Hendry basit hata sorununa acilen çözüm bulmalı. Yani temel pozisyonlarda bile, siyah noktasındayken bile basit hatalar yapıyor... Bunları düzeltirse en azından çeyrek final oynar dünya şampiyonasında...

Yorum Gönder

 
Snooker Türkiye Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template