5 Şubat 2010 Cuma

Bir yarış atı tutkunu: Peter Ebdon!

Bu sezon eski günlerinden bir hayli uzak olan tecrübeli İngiliz oyuncu Peter Ebdon, World Snooker'ın Q&A (Soru&Cevap) bölümüne konuk oldu. 2009 China Open şampiyonluğundan bu yana ortalarda gözükmeyen Peter Ebdon, bakalım son şampiyon ünvanıyla gideceği 2010 Sanyuan Foods China Open'da kendine gelebilecek mi...

En eski hatıranız ne?

2 ya da 3 yaşlarımı hayal meyal hatırlıyorum. Bu tip hatıralar o dönemlere ait bir fotoğraf gördüğünüzde canlanır her zaman.

En çok kime hayranlık duyuyorsunuz?
Snooker için konuşursak Steve Davis. O aşırı profesyonel, aynı zamanda da büyük bir şampiyon! Kariyerimin ilk yıllarında, en çok izlediğim oyuncu oydu- oyunun nasıl oynanması gerektiğini bana o gösterdi.

Nelerden korkarsınız?
Yılanları ve örümcekleri pek sevmem. I'm A Celebrity Get Me Out Of Here tarzında programlara katılabileceğimi düşünmüyorum; kısmen programın genel mantığını onaylamam, kısmen de bütün o böcekler yüzünden! Bu işin üstesinden gelebildiği için Jimmy White'a hayranlık duyuyorum.

Hayatınız filme çekilseydi, başrolde kimin oynamasını isterdiniz?
Morgan FreemanEn yaramaz hobiniz ne?
Yarış atı sahibi olmak ve beslemek.

Okulda buluştığınız en büyük bela neydi?
Bir kız öğrenciye vurmam dışında çok da fazla belaya girmedi başım ki, onu da yapmamam gerekiyordu. En büyük sıkıntıyı ise ebeveynlerime snooker oynamak için okulu bırakmak istediğimi açıkladığımda yaşamıştım.

Ev ya da araba dışında satın aldığınız en pahalı şey nedir?
Bir yarış atı. Ne kadar ödediğimse bende kalsın!

Size özellikle ilham veren bir müzik parçası var mı?
Elbette birçok şarkı var. Rocky'nin film müziğini çok seviyorum- Eye of the Tiger. Masters'ta Ding Junhui'nin bu şarkıyla çıktığını gördüm; rakibi Mark Selby ise bu esnada gölge boksu yapıyordu! Eminem'in Lose Yourself adlı şarkısını da çok seviyorum.
Bir zaman makineniz olsaydı ve zamanda ileri-geri gidebilseydiniz, hangi zamana gitmek isterdiniz?
Mısır Piramitlerinin yapıldığı döneme gitmek ve piramitleri nasıl yaptıklarını izleyebilmek isterdim. Ayrıca, dünyanın neye benzeyeceğini görmek için 100 yıl sonrasına da gitmek isterdim.

Bir sonraki hayatınızda dünyaya bir hayvan olarak gelseydiniz, hangi hayvanı seçerdiniz?
Bir yarış atı! Tercihen de Derby'yi kazanan bir yarış atı!


World Snooker'ın Q&A bölümünün önceki konukları
Mark Allen

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Snooker Türkiye Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template